بازدید مدير عامل جدید قطعات اتومبيل ایران(یاپکو) از شرکت اگزوز خودرو خراسان

سه شنبه ۱۲ دی ماه دکتر خجسته پور در سومین هفته از حضور خود به عنوان مدیر عامل گروه قطعات اتومبيل ایران(یاپکو) به همراه مهندس کاویانی عضو هیأت مدیره این هلدینگ از شرکت اگزوز خودرو خراسان بازدید کردند.

دکتر خجسته پور در بازدید از شرکت اگزوز خودرو خراسان اظهار داشت:

امیدوارم تلاش ها و برنامه های ما در شرکت اگزوز خودرو خراسان به گونه ای باشد که در شان نام پرآوازه نیشابور باشد ، کما اینکه طی بازدید از شرکت و مشاهده اقدامات صورت گرفته توسط مهندس ضابط‌نیا مدیریت عامل مجموعه ، زحمات همکاران بنده در این شرکت قابل تقدیر است.

وی ضمن اشاره به حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق عنوان داشت:

دستی که برای شکر از مخلوق دراز نشود هیچگاه برای شکر از خالق دراز نخواهد شد و بنده بابت زحمات تمامی همکارانم در این مجموعه سپاسگزارم و از این تلاشها تقدیر می کنم.

وی گفت:

با توجه به هدفگذاری های صورت گرفته از سمت مجموعه یاپکو و با توجه به نام و آوازه اگزوز خودرو خراسان قطعا انتظارات از این شرکت بالا خواهد بود

وی خاطرنشان کرد :

یکی از اهدافي که مد نظر گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران است تامین به موقع قطعات برای خطوط ایران خودرو است که به لطف خداوند اگزوز خودرو خراسان در این زمینه موفق بوده است.

توجه ویژه به بازار یدک و کسب سهم بیشتر در این حوزه از دیگر انتظاراتی بود که مدیرعامل گروه یاپکو از شرکت اگزوز خودرو خراسان درخواست نمود.

وی در پایان گفت:

تغییرات به وجود آمده در شرکت اگزوز خودرو خراسان نسبت به سال گذشته کاملا محسوس است که امیدورام در بازدید بعدی که از شرکت اگزوزخودرو خراسان دارم با همکاری مجموعه کارکنان خدوم و پرتلاش این شرکت و همراهی و حمایت های مسئولین دلسوز شهرستان علی الخصوص نمایندگان محترم مردم شریف نیشابور در مجلس شورای اسلامی، باز هم شاهد ادامه این مسیر و پیشرفت روز افزون مجموعه اگزوز خودرو خراسان باشیم.

حسین کاویانی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران نیز گفت:

بنده با افتخار اعلام می کنم که نیشابوری هستم و هر کجا که بودم با افتخار این موضوع را عنوان کرده ام و بسیار خرسند هستم از اینکه آغاز به کار و ورود بنده به مجموعه ایران خودرو با شرکت اگزوز خودرو خراسان بوده است و از این بابت همیشه وامدار لطف و محبت همکاران خودم در این شرکت بوده و هستم

وی خاطر نشان کرد:

اگزوز خودرو خراسان به لحاظ پرسنل و نیروی انسانی،دانش و سخت افزاری یک شرکت حاصلخیز است و به عنوان مثال می توان به حضور قوی اگزوز خودرو خراسان در بازار یدک اشاره کرد ، به نحوی که اگر برخی شرکت های بزرگ گروه بخواهند در این زمینه ورود کنندحتی با استفاده از قوی ترین تیم ها هم  باید سال ها تلاش کنند تا جایگاهی مانند اگزوز خودرو خراسان داشته باشند که این مهم نشان از تلاش های صورت گرفته در مجموعه اگزوز خودرو خراسان می باشد

سعید ضابط نیا مدیر عامل شرکت اگزوز خودرو خراسان در حاشیه این بازدید عنوان داشت:

همانطور که عنوان شد اگزوز خودرو خراسان از سال گذشته یک روند رو به رشدی را آغاز کرده است که این مهم جز لطف خداوند و تلاش های همکاران بنده در شرکت نبوده است و امیدوار هستیم با درایت و مدیریت عالی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره یاپکو و مدیران ارشد مجموعه بزرگ ایران خودرو و مسولین عزیز بتوانیم طرح های توسعه ای و پروژه های تولیدی را با سرعت بالاتری پیش ببریم.

وی گفت :

خواسته و هدف شرکت اگزوزخودرو خراسان همیشه برترین و بهترین بوده است.

شایان ذکر است در این بازدید علاوه بر مشاهده روند تولید در شرکت اگزوز خودرو خراسان، گزارش عملکرد شرکت در ۹ماهه سالجاری مورد بررسی قرار گرفت و موضوعات مختلفی در حوزه های گوناگون فنی، کیفی، مالی و فروش و بازاریابی مورد بحث واقع شد.